勇敢的為自己說話,大聲的說自己沒錯,理直氣壯的說出實話...........
我想我永遠都沒這分勇氣,因為我喜歡和氣、我喜歡和平、我不想跟人爭執,
因為不管是過客、暫時的朋友或是永遠的朋友,我只希望當大家在相處或共事時,都是好的回憶...
我想我是無可救藥的和平主義者吧?
 
只是這個性所該承擔的後果就是,自己吞下所有委屈、默默的生氣、默默的傷心、默默的難過....說真的還真不好受呢~
 
有誰可以教教我如何與人 fight 嗎?我實在是做不來呀.....
 

Be brave to speak out for myself, be loud to say Im right, be more confidence to tell everyone the truth……

 

I think I will never have this courage coz I like harmony, I like peace, I don’t want to quarrel…..

I think whatever the passengers, temporary friends or permanent friends in my life can have a good memory rather than terrible one….

 

I think Im a typical peacenik….

 

But….the problem I need to suffer is I may feel nurse a grievance, angry, upset or sad but keep silent all the time, to be honesty, it let me feel uncomfortable……..

 

If someone can tell me how to fight with ppl, I will be very pleasure…..

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    牛媽日誌 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()